Tisdag (igen)

Hej!
Nu har jag precis kommit hem efter en låång skoldag.. XD

Idag på Non fick jag redovisa :( men det gick väl bra? ! :D jo det gjorde det XD

Sen vare inte god mat i skolan så jag och bella satt och kastade mat på fönstret ,haha!
Jag fick typ slem ( stavning) bitar i mitt kött hela tiden så jag spottade ut det på elementet,,

Sen hade vi engelska vi ska typ skriva om en familj och vad dom ska göra där och hur mkt allt kostar och mycket mer om jag hade skrivit allt hade ni nog ruttnat,, x)


vi hade idrottsprofil sen och vi brottdes inte roligt ,, men nu ska jag äta




                                           Puss o Kram

 

 

 Här kmr fina läppar

( dom här var inte fina men gillar bilden*)





dom här älskar jag






 älskar dom röda läpparna med pärlor dom guldiga och dom randiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0