teST


Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? en tjej  ,,bella   (www.fotbollsflickanb.blogg.se)

Vad står det i ditt femte sms? jag messar dig.pappa sover

Vem ringde dig senast? bella

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?bubblor med olika färger
Vilket språk är din mobil på? svenska

Vad heter din ringsignal? burnin' up'

Hur många sms har du i din inkorg? typ 30 har tagit bort alla typ
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?okej kul?   från helena
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från? hungrig???    från mamma
Hur många sms har du i kategorin "skickat" ? typ 30
Vem är din 13:e kontakt? jennifer
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner? ja,det är jag
Ogillar du nr 5? ja

Har du varit i hop med nr 1? neeeeej,enn tjej i min klass
Vad har din mobil för färg?vit och röd
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?shoo
Hur mycket kontanter har du på dig? typ inget
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? pappa
Vad är det för märke på skorna du har på dig? reebok men jag har inte på mej dom nu
Ett ljust eller mörkt rum? ljust,
Vad gjorde du vid midnatt? var trött
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? i stan
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? fan vet jag
Vilken ålder har varit bäst hittills? 0 då föddes jag
Din värsta fiende? gabbi shabbi
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? JONAS BROTHERS <3<3<3
Vad var det senaste du sa till någon? hämta min mobil....till mamma
En miljon dollar eller förmågan att flyga? en miljon, då är jag ju miljonär :P
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu???nick jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0