Regn :-(

Hej!
 Nu sitter jag i mitt rum och dricker citron te. 
 Idag har jag städat mitt rum men imorn måste jag typ vika alla mina kläder som ligger i min garderob om jag inte har nått annat och göra :-) men jag måste andå vika alla kläder iallafall...
Nu väntar jag på att Helena ska komma :-)



                              <3<3<3<3<3<3<3 good bye









jag måste bara tacka helena en gång till TACK för att du fixade min blogg den är jätte fin..
och fina bilder du tog  XD   fast på bilden när jag hade spelat fotboll var mitt hår lite konstigt .haha





Kommentarer
Postat av: Helena

heh, det var så lite så :D



tack för senast, elr vad ska jag säga? :P

2009-06-13 @ 17:52:29
URL: http://thehlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0