Skolavslutning

Hej!  Jag har haft skolavslutning. Jag mamma pappa Jasse och Dogge har ätit på grekiska kolgrillsbaren.mmmm
Imorn kommer bella och caro hit..KUL KUL. På fredag ska jag H,J,D,S,D OCH J äta på greken i Årsta tror jag jag vet inte riktigt vi ska iallafall göra något..





                            HÄR KOMMER MINA SKOLAVSLUTNINGSKLÄDER  2 BILDER                                        





 






NU kommer en bild på mej när jag och Helena Och Jaana åker till örebro för att kolla på Ds handbolls cup :D   haha det ser ut som jag vill äta upp Q et






MATILDA PÅ SIN FÖDELSEDAG I NO salen!!!kommer sakna dej grymt mkt på sommarlovet..<3<3<3






jag dan efter jag hade fått min mobil..typ..


Kommentarer
Postat av: Miss A

fina kläder :D

och roliga bilder :P

2009-06-12 @ 12:32:15
URL: http://thehlife.blogg.se/
Postat av: Miss A

och juste, vi ses idag också :D

2009-06-12 @ 12:32:34
URL: http://thehlife.blogg.se/
Postat av: Miss.Aziz <3

XD tack!!!!

2009-06-12 @ 12:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0