Heej!

Hej!
 Idag har jag varit hemma och hjälpt mamma med jul belysningen och varit inne på facebook..

Jag har också bråkat lite med mina syskon ;)
Idag blir min lille bror 1 månad och min morbror fyller år idag , Grattis  på er,,


Nu kommer massor av bilder på kevin som min lille bror heter och lite andra bilder..

Sen måste jag tacka Janina min älskade kompis och ängel som har fixat min blogg ,, tack tack , den är jätte fin ...



   

  
  
  
  
  
   
 


    Heejdå ! ska kolla på gossip girl nu ! puss och kram !

Kommentarer
Postat av: Janina ♥

hahha shiet att du la upp bilderna ! ;P

hahah :)

jag är glad att du gillar den ;) ♥

2009-11-30 @ 16:12:13
URL: http://janinasegen.blogg.se/
Postat av: Jaag <3

Hahaa! aa dom var ju så fina <3<3<3

2009-11-30 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0