Måndag

                                            Heeej! 




               Kom hem från träningen för ungefär en timme sen.
               Har duschat och ätit lite och sen loggade jag in på datan...
 

                I skolan imorn måste jag redovisa :P fast vi behövde inte det först , men sen ändrade han sig   :P en kille i min klass var så nervös så han skakade jätte mkt XD ,, så kmr det säkert bli på mig också :D
            
    

                               I helgen ska jag kanske vara med mina kompisar ,, hehe vi får se 




                            PUSS O KRAAM                         



 Fika på studsmattan i höstas när vi städade ute :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0