Hemma?!

                                                                            Hej!!
Igår kom jag hem efter 3 super roliga dagar i Dalarna.
Bella följde me och det var skit kul, vi gick till centrum, åkte  till 2 andra centrum kollade på Twilight och tog massor av bilder.
Idag ska jag packa ur alla mina kläder ifrån resväskan sen ska jag städa och göra klart No, vi har ju prov nästa vecka på ?fredag? .
Igår gick jag och la mig vid 11 och jag vaknar 06 :S haha!! Men jag är inte trött i alla fall.
Imorgon kommer Olivia det var jätte längesen vi träffades och vi ska hitta på något vi vet inte vad än så länge men vi kommer väl på något roligt. (Det gör vi ju alltid) .
Idag kanske jag också ska vara med Karin om jag hinner , mycket att gööra!
När jag och Bella var i Dalarna så såg jag jätte snygga converse ska kanske köpa dom eller så får jag dom i julklapp. :) Jag och Bella provade skor , smink (haha) och alla glodde på oss . Jag: Bella vrf glor alla på oss.
Bella: Vet inte , dom har väl käkat blängsylta!! :) haha!!´
Bilder kmr haha!! Jag och Bella tog kort på varandra och zoomade in näsorna hahaha!!!



                                                                 Bye så länge!!!
                                                                  

                         (Ingen bild idag min data har damp och kan inte lägga in bilder eller HTML koder)

                                                                         


Kommentarer
Postat av: bellllllll@

hahahah visst alla ba glodde :O.

sugna jävlar, de va bara för att vi va så snygga :P <3 ( ELR ÄR) hahahaha

2010-11-17 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0