Vet inte vad jag ska skriva :)

Heeeej!
Vet att jag inte har skrivit på jätte länge det är för att jag inte har orkat men nu ska jag börja skriva.
Igår var jag i Skärholmen  och jag fick med mig en tröja , en eyeliner hem!!
Nästan en klocka också men den fick jag inte :S
Aja men nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik, och sen idag ska jag  nog inte göra ngt speciellt kanske bara va hemma och ta det lungt .
Nu är det ingen skola på 2 veckor för  jag ska på prao sen är det ca: 1-2 veckor i skolan sen e det Juuullov :)
Jag ska praoa med Bella så det ska ju bli kul.
Sen ska Jag ,Karin,Bella,Matilda och kanske Michelle jul shoppa men vi vet inte vart än :)


Seeees!!!




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0