Simning!!


Lite kort från idag!
Först slöjd (roligt som vanligt)
Sen matte men vi pratade mest om Discot som vi ska ha på fredag.
Sen hade vi spanska men vi gick lite tidigare för att vi skulle åka och simma med klassen vi hade livräddning.
Sen tog jag bussen hem med dom andra .
Klockan 16.55 hade jag träning till 18.00 det började regna jätte mycket så vi var aldeles blöta efter träningen åkte jag hem till karin i en kvart och sen åkte jag hem och åt middag :)
På fredag ska vi ha ett Halloween disco i skolan och vi ska ha spökrunda och lite mer det  ska bli jätte roligt :)


Aja måste  sluta kommer  bilder från discot på fredag eller lördag !!


Glitter Photos


[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0