At home!

Hallou!


Sitter och lyssnar på en jättebra låt, och pluggar matte! ("JÄTTE KUL")
När vi slutade åkte Jag Matilda och Karin och köpte present/er till Bella! (Y)
Skriver sen på fredag/lördag vad vi köpte!!
Idag blire plugg hela kvällen fast jag inte orkar!! X)
Dagen i skolan såg ut såhär:
Skolan började 08.15 var lite försenad men vi hade slöjd jag gjorde ett par shorts men asså jag fick ett jävla damp-utbrott på dom det blev ju faan inte bra fick sprätta 2 gånger på samma ställe lyckat liksom, sen hade vi matte gjorde inget tyyp jag kolladei boken och löste uppgifterna i huvudet orkade inte skriva och vi har ju prov imorn! -.-
Sen vare bara att gå till spanskan och det giick tröögt, sen så när vi slutade så sa hon jag skulle vilja snacka med er tre tjejer och då fick jag Bella och Karin stanna i tyyp 15-20 minuter och sa att vi var respekt lösa för att vi hade skrattat/fnittrat/pratat som alla andra gör men varför skulle hon just säga till oss alla killar i B gör ju så helatiden men dom säger hon inte till att stanna, fyyfaan va irriterad jag blir på henne sur helatiden och skriker på eleverna! Inte bra!!
Då vare ju lunch vi satt i matsalen i ca 10 minuter-15 minuter bara för att vi snackade med våran lärare!!!!
Sen trodde jag att vi hade mediateket men det är ju såklart flyttat tills på fredag jag som tänkte blogga ju!
Så efter lunchen vare bara att gå ner till idrotten och då gjorde vi någon slags övning som vi själva kom på !!

Sen när jag M och K var hemma hos mej gjorde vi en jättefin låda till presenten/erna det blev skkiiit fin asså värsta proffsjobbet+ att vi hade jättekul när vi gjorde de asså vi blev as nöjda... Ni får bild på den senare tyyp på lördag/fredag vill ju inte att hon ska se den innan fredag!!!
<3 :*


Kissss N Hugssss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0