Hågelby

Guud vilken fin dag det är!! Sitter i hågelby med en tårta och väntar på Jaana, för alla vi ska fira födelsedagar som har blivit lite försenade.. Igår var jag, jasmine , dimitra, Dylan , Kevin och mamma i Skärholmen vi skulle ta bort ett larm som satt kvar på mina vita skor och så skulle jag visa mamma en blus på Lindex som jag ville ha , sen så åkte vi och handlade lite och stressade för att Helena var redan hemma hos oss.. :) Det blev lite shopping iaf en blus, en jeans jacka och ett nytt iphone skal!! Skiit fint!! Hahah gick precis förbi en liten barn familj och sa : de där ser gott ut!! xP haha . Idag gjorde jag Helena Dimitra och Jasmine en jordgubbstårta det luktar jordgubbar ända hit där jag sitter man blir ju lite sugen!! SKYNDA DIG JAANA , JAG VILL HA JORDGUBBSTÅRTA ,,haha skoja bara!!:) Puss pusss nu orkar jag inte skriva nå mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0