Hatar mitt internet!!!

CHA CHA BITCHEES ,, REGINA HÄR!
haha!!
Mitt internet är skiiit segt och sen helt plötsligt så rullar det på skit snabbt , skit jobbigt man vet liksom inte när det händer så man blir bara irriterad när der blir så!!
Idag spenderade jag mer än halva min dag i sängen gick upp ur sängen kanske 14.30 eller nåt.
Tiden gick jätte snabbt pluggade lite på min engelska uppsats grej och laddade ner skivor till datan.
Fick låna typ 13 skivor av Helena nästan alla var köpta i London kanske 2-3 st som är köpta i sverige.
Det var  3 st Glee, chris brown, usher, 3st Justin bieber, jessie J, Gubben i lådan killen kommer inte på namnet  jo nu Daniel adams-ray, Rihanna , katy perry och Bruno Mars . Så nu har man typ 200 nya låtar i Mobilen! :)
Asså en sak som stör mej är hur man kan fastna i serier så här som jag har gjort jag kollade på ett pogram tyckte det var sådär och sen kollade jag på ett till och då var jag fast, det är skit jobbigt jag går och tänker på människorna i serien hela tiden och varje gång jag ser någon så kopplas hjärnan till serien , jag kollar typ på alla avsnitt om och om igen , jag blir helt slut i hjärnan man orkar liksom inte..
Haha jag har blivit knäpp men jag kan inte sluta tänka på det måste nog till skolan imorn, så man kan tänka på andra saker ist!!! Behöver verkligen de!!!!!!!
xD ni måste tro att jag är knäpp, men det är bara att leva med de!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0