Hemma från Matilda!

Heej!
Jag kom tyyp hem för en timme kanske, när jag kom hem blev kevin jätteglad.
Sen satt jag mej och kollade lite på tv och nu sitter jag och bloggar i vardagsrummet.
Asså va tiden går snabbt alltså om två veckor är det påsklov, det ska bli jätteroligt då ska jag åka på Kryssning med Helena och hennes syster o mamma. (Happy face)...
Idag ska jag städa mitt rum och kanske plugga lite no.
Vi hade kul hos Matilda som jag sa så låg Bella och garvade med Michelle o lite karin och jag och Matilda låg mest i sägen och Bloggade..
Vi var ute lite vi skulle hyra en film men man måste vara 15 med leg och jag är 15 men inte fått mitt leg än och Bella har leg men fyller år om 1 dag. Liksom värsta oturen....
Så det blev tyyp ingen film vi gjorde fruktsallad och pratade istället!!
Måste gå nu uppdaterar mera senare...

Puss o Heeej!
 Matildas fina naglar!!! :D Jag är avundsjuk!!!! <33333 (Du förstår mej så himla bra.)
<333



Kommentarer
Postat av: Matilda

I love U honey! <333333

Och jag kommer alltid fatta för jag känner precis som du! :*

2011-04-03 @ 15:18:13
URL: http://ssummerpower.blogg.se/
Postat av: Regina!

De är bra!!!

Love u 2!!!! <33333333

2011-04-03 @ 15:35:45
URL: http://fotbollsflickanr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0