Hemma ifrån karin.

Heej alla blogg-läsare!
Jag kom precis hem ifrån Karin.
Jag och Matilda gick hem till Karin efter skolan, vi va bara där i en stund för hon skulle träna så nu sitter hon på bussen.
Idag har det varit en vanlig dag .
Svenska första lektionen, läste i tyyp 50 minuter sen hade vi idrott och då fick vi göra vad vi ville de var kulit vi filmade alla och hängde i repen.
Lunch- Biffar som smakade häst/stall.
På kamratstödjar mötet fick vi reda på att vi ska på  bio nästa vecka filmen heter: Jag saknar dig!
Sen hade vi matte i tyyp 30 minuter eller nåt.
Efter de kom Kenta och så hade vi klassföreståndar tid, vi ska tyyp ha disco vid Halloween eller nåt.
Sen drog jag Matilda o Karin hem till karin , kuult.
Vi va ute lite, inne och satt lite vid datan och lyssnade på musik!
När jag kom hem såvar det ett bra pogram på tv'n så jag kollade lite, sen åt jag tyyp "middag" och nu sitter jag här och bloggar men ska igentligen städa men jag orkar inte.
Juste idag när jag kom hem hade mamma köpt :Make-up remover, Face wash deep cleansing, Daily matifying moisturiser och en jättefin tunika från MQ.
Den är svart upptill och så är det tyyp som en mörkrosa "kjolunderdel" med svarta tyg remsor, hah lite svårt att förklara men den är jättefin .
Så jag är GLAD idag.
Nu ska jag börja städa så inte det blir sura miner hemmifrån.

Pussss o Kraaaam!



Hittar ingen bild på klänningen men ni får säkert en bild på fredag! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0