Hemma nu!

Heej!
Nu är jag hemma och bloggar som jag lovade.
Idag var det en ganska lugn dag allt rullade på som vanligt.
No första lektionen satt och svarade på frågor om matens väg genom kroppen.
Sen hade vi spanska och våran lärare var sur som alltid vi fick 2 papper till ett prov vi ska ha på måndag, och vi hade kanske 10 minuter på oss jag blev jätte stressad och jag tror att jag skrev samma mening två gånger.
En halvtimme efter så hade vi svenska och vi fick vänta i en halvtimme till på våran lärare så vi hade en 30 minuters lektion vi satt och debatterade med personen mittemot en och så satt alla och lyssnade , haha när det var min tur kom jag inte på vad jag skulle säga fick tyyp black out eller nåt.
Sen vare lunch det var fiskgratäng. -..- inte så mycket att skriva om men aja.
Efter lunchen hade vi rast och sen Engelska prov, gick sådär visste inte vad jag skulle skriva om, man skulle skriva om hur man spenderar pengar aa vet inte vad.
Sen so/matte och sist hade vi hemkunskap och då bakade vi drömmar... :)(:
Nu sitter jag hemma och provar kläder till festen och kollar hur jag ska ha håret så jag inte står i spegeln sen och bara tycker att jag är ful i alla frisyrer men nu vet jag.
Det var skit skönt att komma hem idag till ett ny städat rum, man blir faktist glad.
Idag är det träning som gäller......



Sees sen Puusss o Kraaam! :* :)(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0