Kryssning!

Nu sitter jag på båten och skriver på Helenas Macbook air viking lines nätverk är ganska segt men det funkar i alla fall. Igår var vi på Fun club och drack drinkar och hade det jätteroligt.
sen nån gång efter 2 eller nåt så gick vi och la oss för man måste ju vakna på morgonen sen också inte bara sova-bort hela dagen man har på båten, sen gick vi på taxfree och köpte godis, xD
Ska kanske shoppa något sen men jag får se om det blir något!!
Vi sitter just nu på deck sju och Helena dricker en latte jag ville ha en men jag orkade inte ( stora flickor ).
Vi kommer till stockholms hamn vid 7 eller 8 på kvällen.
Nu lutar båten lite och nu ska Helena få tillbaka sin dator.
Taack för lånet Helena.
Byee byee!!
Pussss o Kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0