Passar Kevin just nu!

Som sagt passar jag Kevin nu!!
Idaag var det en lååååång dag är så skit trött!!
Först så hade vi svenska där skullevi välja en bok vi ska läsa för yngre klasser.
Sen så hade vi So jobba med kristendomen och svara på frågor.
Efter musik skriva egna låtar och egen musik!
Sen lunch , och rast spelade basket med många haha det var jätte roligt!
Den springa tillbaka till skolan för vi skulle ha matte-prov satt och var jättevarm hela matte-provet haha men det gick väl sådär vet att jag har 1 fel än sålänge! -.- typiskt jag som tyckte det gick bra men hoppas det inte är nå mer fel för då får jag ta igen det på VG-MVG delen!! -.-
Sen hade vi engelska satt med Marcus och Karin och snackade om våra åsikter!!(har prov på de nästa vecka)
Den drog vi till bilden och vi hade as kul somvanligt, haha jag o karin satt och kolla på videon "FRUKTSOPPA"
haha skit kul.
Sen gömde vi oss för Kenta så vi skulle slippa gå tillbaka till bildsalen vi var i´mediateket och jobbade men kenta tvingade oss att gå tillbaka så jag gick tillbaka skulle ju ha utvecklingsamtal 10 minuter senare så man måste ju smöra lite! ;)
Som sagt var så hade jag utvsamtal det gick bra fick jättebra beröm för min presentation flera gånger! :D
Han tyckte jag var en väldigt duktig elev! :D hah! I'm the best! haha! skoja vet inte ens om det ska vara så men men det är min engelska i sånna fall!


Pusss o Kraam! Dålig uppdatering idag förlåt! Men jag har ju varit i skolan sen 8-16.30 :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0