PRIVAT BLOGG!!!!

Shit va skönt det känns att ha skaffat en privat blogg!!!!
Allt man har inom sig kommer ut!!
Man känner inte sig skyldig längre för det är JAG inte!!!
Min huvudvärk släppte nu!!!
Tack Matilda för tipset!!!!
<333'
Idag var jag på stan med Helena och vi hade "kul" haha du fattar vad jag menar !!! hahah!!
Blommorna!!! haha !! Old people alltså!!!


!! Ville bara avreagera mig!!!
Nu är det klart asså längsta inlägget om bara 1 person !! rekord! xP <3333

Love U all!!!!


Älskar alla som finns och stöttar, ni vet inte hur mkt ni betyder!!! <3333333
 Haha! Lite ful men det gör iinget!! <3333 haha ! Samina i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah men de var ju kissie! ;o Klart man blir CRAZY! Fett pinsamt ;( <333

2011-04-12 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0