Sitter ute i det fina vädret ;)

Nu sitter jag ute i stuvsta och kollar på fotboll det är så himla fint väder liksom våren är här oc snart sommaren, man blir glad bara man tänker på det!!! Huddinge är i B final tror jag!? Lite osäker! Ikväll hoppas jag på grillning men tror inte att det blir något men jag får tjata lite så blir det nog av, det är alltid jag som måste tjata för att det ska bli något!! Hoppas att man får någon färg när man sitter ute, annars blir det kanske solarium, vet att det orsakar att man har lättare att få cancer men asså jag vill inte vara blek längre!!!! Eller så blir det brun utan sol. xD Ska kolla klart nu sen drar jag hem , och nördar tv serier på datan ute på alltanen!<333 Pussss o kraaaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0