S&M Remix med Britney!!

Sitter som sagt var och lyssnar på den nu, vet inte vad jag ska tycka, den är ju bra och så men ärligt talat Britney förstör låten asså har hon bomull i näsan eller?!?!
Vad tycker n i liksom?!?!
Idag har det varit en dag med blandade känslor!?!!
Först slöjd håller på med en strandväska , saxen var så trög så jag tror att jag kommer att få träningsvärk i handleden. ;)
Sen hade vi matte fick inte så mycket gjort jag gjorde tyyp ett matte papper på någon slags repetition på alla kapitel vi redan gjort...
Sen mediateket och vi gör något slags häfte för vi har vikarie!
Lunch/Rast satt i Mediateket ni fick ju ett litet kort inlägg..
Sen idrott körde tyyp flaggan , haha jag fuskade tyyp 2 gånger så att vi skulle få poäng (Busigt) ;)
Sen mediateket igen och där håller vi på att inreda en lägenhet på en budget på 60 000 kronor! Hur ska det här gå?!?
Och efter det så slutade vi sen åkte jag hen det blev inget annat, ska jobba på min no, har knappt börjat och den ska in på fredag. :S sen har vi ju tal-prov imorgon på engelskan... Känner mig inte helt bekväm men det går väl..
Aja nu måste jag faktist plugga så bye bye bitchees!!!!




Pusss o Kraaaam!

(Lyssna på Britney sen vid halva låten ungefär)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0