Allt ni behöver veta om mej!!

Ditt fullständiga namn? Regina Aziz
Hur Lång är du? 170
Ögonfärg? Brun
Spelar du något instrument? Nej, slutade för ett tag sen!
Dina första tankar när du vaknar? Åååh jag orkar inte gå upp!!
Vart befinner du dig just nu? Vardagsrummet
Biter du på naglarna? När jag kollar på skräck filmer, låter dom växa nu!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta
Har du några husdjur? en apa
Är du singel? ja.
Vem är snyggast? En person
Vem vet mest om dig? Jaag!!
Vad vill du ha just nu? Vet inte nya kläder!
Rädd för? Insekter och Peddon
McDonalds eller Burgerking? Donken
Sjunger du? När jag är hemma i mitt rum , eller " driv sjunger med kompisar"
Vad har du för skostorlek? 39,5-40
Vill du gifta dig? Ja
Kommer du överens med dina föräldrar? Haha, nee inte alltid!
din hårfärg? Mörkblond/ Ljus orange / Miss färgat/ Fult
Vad ska du göra i morgon? Va med Olivia, fira att vi fyllt år!!<3
Skor du hade på dig idag? Har inte haft på mig några skor idag men annars hel svarta converse!
Vad sover du i? Snobben sovtröja! nånting
Snygg färg? Brun
Favoritårstid? Sommar/vår/vinter
Favoritmat och dryck? Woken på heron, cola
Hur svarar du i telefonen hemma? HALLÅ?!
Vad är du sugen på nu? Wok bara för att jag skrev det"
Hur svarar du i mobilen? hallå?
Sov du ensam inatt? ja
Vad gjorde du kl 08 imorse?. sov?!
Vad var det senaste någon sa till dig? Här är din telefon regina ..
Druckit idag? Inget
Vad är det för väder hos dig nu? Sooligt!
Godaste glassmaken? Vanilj
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Favoritklädsel? Normalt, de jag tycker är fint!!
Favorit godis? Bubblizzzz
Hur många kuddar sover du med? 5-7 st!
Längtar du mest efter just nu? En riktigt varm sommar!!!
Vem har vart din räddning idag? Ingen har inte träffar någon än! :S
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Hemma/Ny tvättat
Saknar du någon just nu? Jaaa!
Vill du ha barn? Ja
Är det någonting som är stressigt? Inte just nu men annars skolan!
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja/Nej tiden går så snabbt man hinner knappt blinka!!!
Är du blyg? Ja, eller det beror på vem jag är med, med kompisarna är jag inte blyg...
Vad gör du just nu? Ska tyyp till skärholmen snart eller aa idag!!
Tycker du att du har fin dialekt? De e klart! Hahah visste inte ens att jag hade någon dialekt"
Tycker du om snö? Áah om de inte är för mycket"
Vad gör du om 10 minuter? Sitter vid datan och väntar på tiden"
Hur mår du nu? Braa!
Vad är din önskan just nu? Något som aldrig kommer bli verklighet!!
Vad lever du på? Jorden?! haha fatta inte!
Vad gör du om 5 år? pluggar ´säkert
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? En person och glada stunder!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0