Converse!

Igår var jag Bella och Stonie (karin) på bio .
vi så min låtsas fru, haha den var faktist jättebra.
Innan åkte jag och Bella till skäris för att Karin skulle träna och vi skulle köpa skor, ja och Bella köpte ett par svarta converse, GUD VA JAG ÄLSKAR DOM , dom är ju så jävla snygga, Passar jätte bra i dom.
Sen gick jag och Bella in på Hm och jag fixade mitt solpuder för jag hade massa svart prickar på kinden fatta inte vart dom kom ifrån. :S
Sen så gick vi till Heron och så gick vi runt på Media Market och kollade lite , sen hade vi inget att göra så vi satt bara och pratade , när vi var klara då var klockan typ 7 eller nåt då gick vi och åt vi skulle ha väntat på Karin men vi hade inte ätit sen 2 då åt vi liksom en macka.
Sen så kom Karin då gick hon och köpte en hamburgare och jag och Bella delade på en "FISKPINNE" .
sen gick vi upp och köpte biljetterna och så gick vi ner och karin köpte godis.
När vi var klara gick vi upp och gick in i salongen, vi satt högst upp och på kanten.
I mitten av filmen satt vi och kastade godis på folk vi hade jätte kul, de satt några killar brevid oss som skrattade när vi kastade och som satt och skakade helatiden dom var skit jobbiga. Aja vi hade en jätterolig kväll i alla fall synd bara att inte Matilda och Michelle kunde vara med. :( <33

Puss så länge! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0