Fredag!

Heej! Kom hem från skolan för nån timme sen men när jag kom hem så kollade jag på Desperate housewifes , de e så jävla bra.
Men snart ska jag städa i mitt rum tror jag :/
Ska färga håret ikväll, men tänk om det blir fult?? O-M-G VAD SKA JAG GÖRA DÅ LIKSOM?
Vad ska man göra i helgen då??
Gå ut?Åka iväg?Vara med kompisar??Vara hemma?
Har inte bestämt något än.
Shit va det snöa ute idag, satt och hade engelska och vi skulle göra någon röstnings grej så alla kollade ner då snöade de jätte mycket och sen när vi kollade upp så hade det slutat snöa bara sådär!!!Hhah!
Ska prata med Olivia idag, ska göra något för vi båda fyller år , eller ja hon har fyllt år men jag ska fylla om 3-4 dagar det beror på hur man räknar.
Ringde Olivia 16 gånger igår men hon hade sin telefon på ljudlöst så hon såg det imorse..
Hhah!!
 Hare bääst! Regiiina!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0