Maj gadd!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har så mkt just nu med skola .m.m.
Aja ska typ sova snart men nu berättar ja lite om dagen.
Först så väckte Karin mej med ett sms: Vill du åka till skhlm idag?
Då gick jag upp klockan var nån gång runt 11 då gick jag upp och fixade mej och kollade på nån film på tv:n tills vi skulle åka , bra film faktist.
Sen åkte vi till skärholmen och gick runt och kollade lite sen fastnade jag och Karin på h&m i typ nån timme , Jag köpte en vit blus och typ Oliv gröna jeans/leggings skit fina och en fondation (haha stavning) , sen skulle jag åka hem då åt jag var skit hungriig åt typ 2 ost skivor till frukost,
Sen gick jag upp provade kläderna lyssnade på Never say never , as bra låt, dampar sönder Spotify med den låten. haha!!
Sen chattade ja me Bella lite vi kanske ska göra nåt hos henne imorn.Imorn har jag träning också alla träningar har typ blivit inställda för att de har varit för Kallt och för Halt.
Nu har jag kollat på nästan alla avsnitt av Ana gina show , haha den e sjukt rolig.
Klockan är typ 27 min över 1 men är inte så trött men jag är ändå trött. haha!


Har ingen bild på Blusen men det kmr säkert..


Puuusss så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0