Planer!

Heej! (igen)!
 Nu är jag i mitt rum , har pluggat lite men e inte klar än.
Imorgon ska jag färga håret och jag tror att det kommer bli bra.
Jag ska ha som färg nummer: 613 eller 22!!!


Nee, skoja bara . Men ska typ färga som 8 kanske lite mörkare får se hur det blir ;) eller så blir det MÖRK brun.



Imorn ska jag till skolan , haha fett tråkigt men snart e det ju lördag, :)
Kanske ska gå på bio då eller nåt!
Men ska ringa Olivia har haft mycket att göra......
Jag fyller ju år på TISDAG haha längtar,  men vill inte gå till skolan dååå!
Ska kanske åka till Huddinge och köpa nya svarta tights till mig!
Kollade på desperate housewifes det är så bra...
Nu kom Kevin upp till övervåningen, han e så söt.



Regina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0