Söndag!

ASSSSSSSSSSSSSSOOOO!!
Man sitter och skriver ett skit långt inlägg så råkan man trycka fel och ALLT försvinner , är så jävla trött på den skiten!!!

Vaknade typ vid 7 för att ALLA skriker hela tiden dom fattar tydligen inte att det finns folk som sover!! -.-

Aja!
Ska typ vara hemma idag, det blir en städ-dag idag .
Imorn ska jag göra något kul i alla fall. (HAPPY FACE)

I slutet på veckan ska jag typ åka till dalarna med Samina, det är inte kul att inte ha med sej någon och då ville hon följa med.
 Älskar deej kusin! Våran HUMOR asso så jävla rolig.<33333
 

Orkar inte skriva allt som jag skrev innan så det blir så här så länge!


Puuussss!!


Här kommer bilder på snygga comverse jag vill ha!!





 Ett par nya röda mina andra är förstora! :/



Hittar inga mer fina bilder, men man kan säga att jag vill ha många par. :/ det är kul att byta lite!
Puss pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0