Kom hem igår!

Tjeejna!
Kom ju hem från Finland igår, det var verkligen kul där..
Vi hälsade på lite släkt till Helena och så sov vi i tält första natten men de var för kallt och blött ute så vi sov inne dom andra nätterna.
Vi tog massor med bilder, aa elller Helena med sin kamera men hon ska typ skicka lite bilder på mig och Jasmine som nog kommer upp på bloggen sen.

Vi hade iaf jätte roligt och jag skulle vilja göra om de här , vi var på ett ställe som liknade grönan men hade så j*vla roliga grejer , vatten grejer, spöktåg, berg och dalbanor, och massa annat en mini insane! :) haha! ska lägga upp en bild på en karusell jag och Dimitra åkte!
'
Sen igår när jag kom hem hade pappa med sig presenter till oss, jag fick en brun chanel väska, den är as fin!!!!

Aja nu ska jag ta en LÅÅÅNG dusch!!!!

Pusss o Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0