Fredag!

Nu är det äntligen fredag!!!
Men vad ska man göra då jo man ska ju PLUGGA!
No redovisning om andningen om 4 veckor måste svara på 40 frågor och skriva en uppsats tillsammans med Michelle och Emma..
Sen har vi so prov som jag ska göra Vg-del på .
SHit man har inte ens helgen plugg fri. sen är min data cp så på facebook kan jag inte se chat jag hör bara att jag får meddelanden men kan inte läsa eller skriva nåt.. :P
Helt Saajkad! xD haha.. brukar aldrig säga Sajk eller saik, eller hur faan man skriver!! :P
Men på lördag och söndag blir det nog bättre om jag orkar plugga idag! Men det måste jag orkar inte vara efter och stressa i sista sekund!!
Puss och Kram om ni försöker nå mej på facebook, så går det inte gå in på Msn ist!!! :P
Puss o kram!!!
 <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0