Heellu!

Heej!
Idag har det varit en lång tråkig skoldag!
Första lektionen svenska var me Simon Erik och Janina , vi skulle stå bakom en skärm och göra olika ljud så dom andra fattade att vi var i en tvättstuga, haha (Random).
Sen hade vi So prov det gick faktist jätte bra, jag blev klar tidigt så vi fick 45 minuters rast till No'n där satt jag och ritade människokroppen!
Sen var det lunch (pytt i panna) :P
När rasten var slut så hade vi matte tråkigt som vanligt.
Sen engelska blää inget att skriva där och sen hade vi Bild hahah vi var i mediateket , när vi kom dit så bankade vi på för han som var där inne öppnade inte han bara kollade på oss och mimade sen fortsatte vi o banka då gick han plötsligt ut och sprang iväg till Kenta (Kenta är vår bildlärare till get) och sa vad vi hade gjort då när vi satt där inne så började Kenta skrika jag blev skiiiit rädd hoppade till , han visste inte vem de va men han bra Dom som gjorde det kan dra här ifrån , han ba jäääävla idioter ta till er ni som gjorde de Jääävla idioter , hahah palla bli så sur bara för det liksom!
Sen drog klassen hem till Bella för att hämta kakor vi ska ju sälja kakor med klassen, haha pappa köpte 8 st paket till sitt cafe' och vi köpte 2 eller Jasmine och Dylan köpte ett varsitt paket, haha bara 4 st kvar då!

Nu ska jag plugga lite no tror jag våran lärare ska kolla vart vi ligger så det är bäst att jag börjar plugga!

Puss och hej från en galen tjej!! okeej det rimmade typ inte det lät bättre i mitt huvud!

Meen aja Pusssssssssss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0