Lördag utan plugg!

Hej!
Nu ärjag tillbaks, har inte bloggat pga: ALLT PLUGG TILL PROV!
Aja nu tänkte jag skriva lite kort om allt som har hänt sen lovet" :)
På lovet var jag i Dalarna med Samina och Kevin blev magsjuk (vilket helvete han gick igenom)
och sen på söndagen blev jag magsjuk och spydde såfort jag drack nåt så gick hela dan utan att äta nåt,
sen så var jag hemma och låg mest i sängen, man blir väldigt trött av att vara sjuk, jag skulle ju göra VG/MVG - delen på matteprovet så jag kunde inte göra den på måndagen sen kom jag tillbaka på onsdag då fick jag göra de provet sen dagen efter fick jag veta vad jag fick på provet , blev nöjd iaf VG!!!
Sen efter skolan var det bara att hård plugga , för no provet och svenska redovisningen, men vi tjejer slapp redovisa för att vi vann en slags lek sak så fick vi välja om vi ville börja eller om killarna skulle börja då fick killarna börja så hann inte vi så vi för göra  på måndag!!
Sen stressade jag jätte mycket på engelskan för jag skulle skriva om min historia grej med stycke indelningar , jag hann inte så jag fick sitta på rasten när jag skulle plugga lite till no-provet, men det blev nästan 4 sidor! :D
Sen sprang jag och Matilda till no'n och började provet det gick ganska bra , men jag blir så irriterad när man sitter där inte och så kommer man inte ihåg nåt men sen när man har lämnat in provet och går ut kommer man på massor av grejer man kunde ha skrivit!! -.-!
Nu är det äntligen helg utan att man ska behöva plugga helatiden!!!!

Puss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0