Nästan frisk!

CHA CHA !
Idag har jag inte orkat blogga något men det känns som om jag behöver komma ut från huset lite har ju legat sjuk sen söndag inte så kul, jag är otroligt bläää ,kommer inte på något ord just nu. Sitter nästan helt osminkad och bara klumpar!!! Där kom ordet.. xD ......Nstan!
Känner bara att det ska bli kul i imorn när man kommer ut för en gångs skull..
Som rubriken säger så är jag nästan frisk man hör bara när jag pratar att jag har varit sjuk! :*
Imorgon blir det en jätte lång skol-dag men tur var så har man underbara vänner!!
"Lööööv u " haha va töntigt men Älskar alla !!
Gud va glad jag blev helt plötsligt , sitter bara och lyssnar på Glee-låtar..
Aja ska gå nu och kolla om det kommit ut nå nya avsnitt av Glee! <333

 Hahah en bild jag gjorde idag! xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0