Inte bloggat på länge!// Inlägg från igår min data är helt cp och fastnade !!!

Hello!
Har inte bloggat på länge har inte orkat, och haft tid me skolan det har varit ganska mycket prov på senaste tiden. Har ju guldkort på grönan och jag har varit där 4-5 gånger! ;) haha!! SUGEN!
Aja igår var jag och Matilda i stan och shoppade aa eller hon köpte de mesta , hade bara 200 kronor på hm! xD
Jag köpte massa armband och en ny dip-liner!!! Skulle köpa en tröja men den var ful.
Sen när vi skulle gå och kolla om det fanns en gina på andrasidan av gatan så träffade vi GURKAN. Jag ba : däär är juu GURKAAN. Matilda ba: haha aa!
Så då tod vi faktist ett kort me honom ,och en annan kille som var med i 1 avsnitt av BB...
Sen när vi skulle till grönan så stannade vi vid ett ställe vid plattan och köpte en STOR pannkaka med kokos och Nutella,,, Den var AS god!!
Sen åkte vi till grönan och träffade Karin och hennes kusin Olivia, de va kul vi spenderade den största delen på att stå och "reta" spöken vid spökhuset, en av spökena var så jävla rolig, hahaha!!! Vi hade hur kul som helst!!!!!!
Sen åkte vi lite mer och sen drog vi hem, det var skit långa köer.
Idag är de ju morsdag så ska baka fetaste tårtan när hon är ute och springer!!!!!!!
Ska dra nu, ska snart åka iväg och köpa skolavslutnings klänningen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0