Måndag!

It's monday monday,gonna get down on MONDAY!
Dagen startade med Svenska klockan 9 kollade på en film, den är ganska rolig! :)(:
Sen hade vi idrott vi fick göra vad vi ville , jag och några andra hade as kul men nån grej som såg ut som en fallskärm med olika färger , vi band fast varandra i den!! haha!
Sen hade vi lunch ,fett äcklig somvanligt!!!!!
Efter lunchen hade vi vikarie och fick sitta i mediateket haha!!! FACEBOOK varning!!!!
Sen hade vi klassrådsgrej då bestämmde vi när vi skulle till grönan och vad vi mer skulle göra och vi bestämmde att vi ska åka och äta på nån pizzeria i stan! ;)
Sen till det hämska!!!!
SPANSKA REDOVISNING FÖR 30 ST!!!!
haha Jag Janina, bella och Karin gick tíll Marcela först och frågade om vi fick göra de sen efter lektionen, sen när vi började och hon sa att nån skulle gå fram , gick ingen fram då gick hon i bokstavs ordning och haha ingen hade med sig den eller skyllde på något med dåliga ursäkter , hon fick Damp bokstavligt talat!!! Hhah!
Men sen lugnade hon ner sig, de var skönt för man vill ju inte redovisa för en sur lärare liksom!!!!!
Men redovisningen gick bra iaf!!!
Sen skulle jag hem till bella men hon kunde inte, skulle hem och göra nåt, :) så kan de gå! <3
Men jag ska sova hon henne imorn, de blir kult!! :)
Nu har jag precis duschat i 45 minuter säkert, hade på högtalare i badrummet och sjöng till alla låtar så det blev en lång dusch!!!! haha!! Tur att ingen hörde de låt ju som de gjorde!!!

Nu ska jag iaf äta något har inte ätit någon middag!!

Ska kolla om jag hittar min skolavslutnings outfittttttt!!! :) <3
Ni får en bild efter skolavslutningen ist!! <33
Nee hittade inte , men ni får se antingen i veckan eller på skolavslutningsdagen! :) <33


Pusssss o Kraam! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0