Nu åker vi!

Nu är vi på båten och den har precis börjat åka!! Snart ska vi gå ut och kolla runt i bÅten vi är just nu i hytten, jag och Jasmine har en egen hytt och mamma och pappa och Dylan och Kevin har en hytt så det ska bli kul men det kommer också bli massa brÅk säkert, hah får försöka att inte va så taskig!! Imorgon blir det sola och bada . Jag ska ta lite Bilder också.. Våran hytt är faktist ganska stort här inne man får mycket plats!!! Tog med mig fysiken också asså skolan följer med en vart man än är liksom!!! Alltid tänka på skolan! -.- Om en halv timme ska vi gå till restaurangen och äta! :D Jag har på mig nylon tights och mina vita skor en svart/rosa tunika som går lite över knäskÅlarna och en jeans jacka , smycken: svarta örhängen med rosa diamanter , ett silver halsband som är långt med en fjäril som är täckt av diamanter som glittrar i olika färger.. Nu ska vi typ gå så, vi kanske ses senare innan vi ska sova eller nåt så, PUssssss o KRaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0