Plugga ist för att bada?!

Sitter på båtens spa deck och alla badar utom jag för jag sitter oc pluggar no! Haha jag är klar men jag läser igenom allt för provet! -.- Om jag kollar upp så ser jag hur mycket den regnar igentligen asså det är helt dimmigt ute på havet, alla tjatar att jag ska hoppa i men jag måste plugga och jag vill ha en guldig jätte söt kuvertväska istället, kommer säkert inte få den men ändå! Den kostar typ 369:- oooups!! Det är ganska billigt för en märkes väska men ändå! ;) Jag såg skit coola färger i 6hour läpp det fanns en skit stark lilafärgat och en lika stark rosa och ett GULT hahah gult liksom förlåt men jag skulle inte vilja hA på mig ett gult läpp glans..haha . Sitter en tant framför mig och fråga sin man om han kunde ta ett kort på henne och hon satt sig i värsta model posen hahah skit fult i en pose som säger "kom och ta mig jag är redo" hahah ni som läser det här måste gå i min klass för att fatta vi snackade liksom om det på svenskan om hur tidningarna vill hur man ska uppfatta reklam bilderna på tjejer och killar!! ;) haha! Snart ska jag ta hand om Kevin och ge honom glass medans dom andra bastar sen ska vi gå och äta! Så jag säger byeee byeee sålänge!! Pussssss o Kraaaam<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0