Valborg igår"

Igår var det valborg som säkert alla vet, jag spenderade min valborg i Hågelby och Storvreten tror jag det var , inte helt säker men vi hade det jätte kul.
Vi satt uppe nästan till 5 och bara snackade och kollade på en skräck film , den var faktist bra. :S
Sen när vi väl sov så sov vi bara i 4 timmar, haha lyckat!!!
Idag så vaknade jag vid 9 kanske och då satt jag , Janina och Karin uppe och snackade om nån film Janina tycker är rolig och Matilda var vaken/sov , sen gick vi upp när bellas telefon ringde och då åt jag Chips och drack läsk till frukost" var inte ens trött när jag vaknade kanske hade med en sak o göra.
Sen åkte jag från Michelle vid halv 12 och då åkte vi till en bondgård och kollade på kossor" ;)
Sen åt vi med Helena och Hennes mamma och syster sen åkte dom till oss en stund .
Egentligen skulle jag till stan men jag hade inte tillräckligt många stemplar på buss remsan för att ta mig dit och tillbaka! Så det blev inget nu ska jag gå och läsa igenom min No presentation""


Pusssss o KRaaaMmmmm!

 <333 Live from my house""" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0